Prestupna vterina o silvestru (a DCF77...) -- zaznamenali jste? (a podiveni nad hodinami v televizi)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Leden 3 16:28:53 CET 2006

> Bohuzel zrovna asi 2 minuty pred pulnoci ukazatel "signalu" spadnul a
> nenabehl asi az do pul jedny (mozna jsem to zavinil tim, ze jsem z
> hodinama hejbal blize ku svemu kratkozraku).
>
> Zkusili jsme jeste na dve minuty zapnout televizi, kde jim to ovsem,
> aspon na obrazovce, slo spatne a prestupnou vterinu ignorovali :-).
> To by me zajimalo, jak to v CT vypada, kdy se to srovna, a jestli se
> jim tim neco nerozjede? U soukromych TV bych se nedivil nicemu, kdyz
> maji i synchronizaci z OCXO... ale CT, ktera dela mj. i frekvencni
> normal... to jsem se opravdu podivil.

Hm,
a ted jak mi rozsvitil v palici jeden clanek z Internetu, pekne jsem
se obelstil, protoze prestupna vterina byla o pulnoci na Greenwichi,
takze jsem na ni marne koukal o hodinu driv. Nu, to je tak, kdyz
nekdo prehledne pro drobnost celek... cha.

No ale stejne, zaznamenal to nekdo z Vas (tedy v 1h rano)?

Marek P.