RE: WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Leden 3 01:01:43 CET 2006

Já tedy neznám situaci na Slovensku, nejsem právník atd.

Nicméně zdravý rozum mi říká, že se tím nejspíš nemyslí každý člověk,
který má WiFi přípojku do Internetu. Takových lidí jsou alespoň v ČR
desetitisíce nebo spíš stovky tisíc. Co by s těma ohlášeníma ten Úřad
dělal ? Postavil další gigantickou stodolu, aby měl kam ukládat šanony ?

Pokud si vezmu jenom například situaci u nás v Radotíně, tak tu máme
komunitní síť ve které je připojených nějakých 300 nebo víc lidí a
funguje tu i několik jiných komerčních providerů, kteří budou mít také
stovky zákazníků a používají WiFi. Přece nikdo nemůže myslet vážně, že
všichni tito lidé by psali někam na Ouřad nějaké ohlášení.

Pokud by tomu tak skutečně bylo, tak je to exemplární případ zákona,
který je totálně tupý a jeho porušení je nezjistitelné a
nesankcionovatelné. A v takovém případě je IMHO na místě prostá občanská
neposlušnost, která se projeví tím, že zákon bude rozumný člověk
ignorovat.

Takže by asi bylo na místě zjistit, zda jsou za jeho porušení nějaké
sankce, jak a zda vůbec to bude někdo kontrolovat a jak by ten Ouřad
mohl případně u soudu prokázat, že nějakou anténu vůbec mám a vím, co to
vůbec je ten Internet.

Zdraví PavelK