Osadzovanie DPS

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 3 01:01:23 CET 2006

No ja mam tendenci poshanet soucastky a nekdy jsou tam opravdu specialni
veci od ruznych dodavatelu. Ale ted mi pan Kucera rekl at bezne odpory,
kondy a tranzistory neshanim, ze maji vsechno a do automatu stejne musi
zakladat cele civky. Tak jsem to nechal na nich a dal jsem jim jen ty
specialitky. Jinak s Kucerou jsem spolupracoval uz v dobe, kdy tu firmu
zakladal.

Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 02, 2006 9:09 PM
Subject: Re: Osadzovanie DPS

objednavame cez Printed u ich spriatelenej firmy Markom (sidlia v tom
istom baraku). Spokojnost velmi dobra, pac nie len slepo osadzuju, ale
riesia aj konstrukterove chyby :-) Mal som v jednom dizajne chybu, na
ktoru by sa doslo az ked by som celu seriu prijal a zapol. Nastastie si
to vsimli a navrhli ako to vyriesit. Som s nimi spokojny.
Pocas dodacej doby treba 1-2 krat zavolat ci je vsetko v poriadku a v
akom stadiu je vyroba a potom su splnene aj terminy ;-)
Spolupraca funguje skvele: mailom dodam schemu a subory pre vyrobu
plosneho spoja, kym sa v Printede vyrabaju plosaky mi poslu cenovu
kalkulaciu za nakup suciastok a osadenie plus odhad dodacej doby,
objedname, 1-2 kontrolne telefonaty, po uplynuti dodacej doby dostanem
FedExom krabicu. Takmer idealne :-)
b.