WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 3 00:05:06 CET 2006

Ale no tak Balu, snad si tykame :-) Antena je koser, komercna 15dB atd,
bla bla bla. Otazka moja nezodpovedana je, MAM SA HLASISIT, ALEBO SA
NEMUSIM ?!?! Nerobi mi problem odoslat oznamenie, ale fakt sa to tyka
beznych "chasnikov", ktori iba "zeru" signal od providera? Naozaj nic
ine cez tu antenu nevysielam, ani nemozem, lebo AP je zaheslovany. A
ani nechcem - a to je vsetko.

Dobre, este raz - mam antenu za oknom za ucelom pripojenia k internetu,
nic viac, nic menaj. Som povinny sa hlasit, alebo nie som?

Tot vsjo,
miro