WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Leden 2 21:57:07 CET 2006

Ale no tak...

:-)

No, po pravde receno nezavidim Vam.
V cesku bohuzel nic takoveho neplati a slovensky zakon nemam
nastudovany, ale brano vseobecne -

kdo je provozovatel Vaseho bezdratu - vy nebo provider?
Ten potom odpovida za to aby to neprekracovalo limity...
Pokud jste to vy, a patrne nemate sanci ani podivat se do nastaveni
uvedeneho bezdratu, pak znovu neni co zavidet. Predpokladam ze nemate
jak si zmerit, ze limity neprekracujete...
Ten kdo je provozovatelem, by mel uvedeny bezdrat nahlasit na STU...

Tony OKHMA