Osadzovanie DPS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Leden 2 21:09:01 CET 2006

objednavame cez Printed u ich spriatelenej firmy Markom (sidlia v tom
istom baraku). Spokojnost velmi dobra, pac nie len slepo osadzuju, ale
riesia aj konstrukterove chyby :-) Mal som v jednom dizajne chybu, na
ktoru by sa doslo az ked by som celu seriu prijal a zapol. Nastastie si
to vsimli a navrhli ako to vyriesit. Som s nimi spokojny.
Pocas dodacej doby treba 1-2 krat zavolat ci je vsetko v poriadku a v
akom stadiu je vyroba a potom su splnene aj terminy ;-)
Spolupraca funguje skvele: mailom dodam schemu a subory pre vyrobu
plosneho spoja, kym sa v Printede vyrabaju plosaky mi poslu cenovu
kalkulaciu za nakup suciastok a osadenie plus odhad dodacej doby,
objedname, 1-2 kontrolne telefonaty, po uplynuti dodacej doby dostanem
FedExom krabicu. Takmer idealne :-)
b.