Nakup servisniho manualu (PayPal)

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 2 20:04:05 CET 2006

Dik, ale rad bych si to zkusil sam a tohle je takova castka na ktere se to
zkusit nebudu az tak bat.
Jestli si to myslim spravne tak zadam platbu na PayPal, oni si to sami
odectou z meho uctu (jako bych u nich platil kartou) v nejakem prepoctovem
kurzu na cizi menu. Nebo si to odectou doopravdy jako 5$ a ja budu platit
jako za prevod mimo CR?
Jak dlouho to bezne trva nez probehne platba?

Tosa