pro pritomne modelare

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 2 15:33:59 CET 2006

ZprávaZdravim,
byl jsem tam take. Tu cenu tam sice rikali a byla nechutne vysoka, ale asi bych si nyni vymyslel.
Jinak tady by to ero melo byt i v detailu.
http://mklipence.wz.cz/akce_obr05/image63.JPG
http://mklipence.wz.cz/akce_obr05/image58.JPG
Jindra Polivka

  Jo, jety jsou móóóc krásné. Ale stojí to hodně peněz a musí se to umět hodně dobře pilotovat. Já bych na to kuráž neměl, já ještě tak větroň, menší motoráček nebo elektrolet.

  Mimochodem, letos v létě jsem v Lipencích viděl věc, která je snad ještě impozantnější než tryskáč. Přijel tam jeden Němec a přivezl cca. 3 metrový akrobatický model, který měl turbovrtulový pohon. Vyrábí to tuším Graupner a je to řešené tak, že turbína pohání vrtuli přes dvoustupňovou převodovku. Už nevím přesně, kolik to stojí, ale rozhodně víc než osobní vůz střední třídy.

  Zdraví PavelK