OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Jaroslav Lukesh lukesh@k-net.cz
Pondělí Leden 2 14:03:24 CET 2006

> Je nejaky, ktery zvlaste oslovil?

Vignette - je skvely, pouziva (pravdepodobne, jen spekulace ze struktury
URL) treba on-semi. Ale taky pekne drahy.

> [...]
> vrhneme na trh .NET s ASPx, jeste to neni ono tak zkusime .NET 2.0 s
> ASP.net
> 2.0 ze by to uz bylo ono? Nic proti, ale i predni svetovi programatori
> tvrdi, ze se a) nestihaji zorientovat a b) MS prislusny produkt pohrbi
> drive
> nez ho doladi do pouzitelne verze.
> Pripoustim,tak trochu jsem zamichal jablka a hrusky, .NET povazuji zaprvni
> relativne pouzitelnou platformu od MS, ale bojim se, ze nez se docka
> hromadneho nasazeni tak prijdou s nejakym jinym zarucene tim jedine
> pouzitelnym #NETUs ci jak se to bude jmenovat.

Prave proto jsem se dal na Zope a udelal jsem VELMI DOBRE, cimz dekuji i
sefovi, ze mi poskytl cas se v tom zorientovat a naucit se ho. Nemusite se
uz pak ucit nic noveho pokud nechcete, no a pokud chcete/muzete, tak muzete.
Zacnete s DTML (ikdyz jej mnozi "pohrbivaji", stale je a i nadale bude zivy
- nepocita se ani do budoucna s jeho odstavenim). Bude se vam to hodit i pro
konstrukce dynamicky generovanych SQL, wap a pod. No a az budete mit kdy a
budete kooperovat se skutecnymi webdesignery (ovsem ne to co se za
webdesignery vydava u nas), tak objevte pro vzájemnou výměnu ZPT/TAL, atd...

JL.