OT Software pro e-shop, redakcni system ?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 2 13:57:34 CET 2006

No jo jenze kdyby si uzivatele meli sami psat vlastni palikace (coz ve vasem
pripade je), tak to je dosti nerealna predstava, prevazna cast useru to
neumi ani nainstalovat, natoz si napsat vlastni :-)

Kde mate zdokumentovan ten vas projekt, co pisete?