WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Leden 2 12:55:46 CET 2006

Precital som si tu novelu na
http://www.teleoff.gov.sk/Vpovolenia/zmena-rlan.html
a chcem sa spytat skusenejsich v oblasti vysielania, ci tomu spravne
rozumiem, ze sa mam "oznamit", ked som cez WiFi pripojeny na internet?
Antenu mam yagi _za oknom_ nasmerovanu na antenu providera. Dodal a
namontoval mi ju technik od providera, takze urcite splna normy.

Odcitujem:
"Pre zabezpeèenie efektívneho vyu¾ívania frekvenèného spektra a
predchádzania ¹kodlivému ru¹eniu iných zariadení povolených pracova» na
týchto frekvenciách je prevádzkovateµ zariadenia s externou anténou
alebo zariadenia umiestneného na streche príp. fasáde vý¹kovej budovy
alebo inej stavby povinný vopred informova» úrad o termíne uvedenia
rádiového zariadenia do prevádzky.*"

"* (vysvetlenie TÚ SR mimo oficiálnych podmienok v¹eobecného povolenia:
Úrad nepo¾aduje, aby u¾ívatelia zasielali údaje napr. pri pou¾ití
notebooku s kartou prostredníctvom ktorého sa na lavièke niekde na
námestí pripájajú do internetu a pod.)"

Externu antenu mam, som teda prevdzkovatel v zmysle uvedenej citacie?

Vdaka,
miro

--- Jan Galuszka <konference@ei.cz> wrote:

> Mozna nize uvedena informace bude zajimava pro velkou skupinu
> datujicich
> po WiFi, i kdyz se nyni jedna o Slovensko

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com