OT Software pro e-shop, redakcni system ?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Leden 2 10:23:55 CET 2006

Na portalu www.elektronika.cz jsem vyuzil jako redakcni system obchod od
ZONERu www.inshop.cz , kde u clanku, ktere nejsou obchodni, nevyuzivam
polozky obchodu

Z puvodniho INSHOPu pouzivam klientskou cast - zapis clanku, nastavovani
rubrik, datumy, ...

Pro zobrazovani jsem puvodne pouzival jejich sablony, ale ted na nich uz
neni nic puvodniho
Dalsi sablony jsem si upravil podle vlastnich predstav, statistiky mam
napsane pod ASP a SQL.

Je na to cca 1 rok prace a nejvetsi strach mam z toho, ze pokud se mi to
rozjede (coz je muj cil), system nebude stihat a bude nutna transformace
na jiny system.

Ted uz ale o nem vim velice hodne a myslim, ze se da hodne v nem udelat.
Trochu me zlobi to, ze mi nechteji sdelit strukturu databaz, abych si
mohl na ne primo SQL kem sahat.

Provoz INSHOPu stoji cca 900 Kc mesicne.

Zalezi, co je cilem Vaseho webu, mozna staci jednoduchy system, nebo na
druhe strane drahy system.

Hodne dobreho jsem slysel o systemu, ktery pouziva www.elektrika.cz  --
je mohutny, ZDARMA, ale chce "dobreho DO-programatora"

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862