OT: Ctecka caroveho kodu

Petr Stetiar ynezz@hysteria.sk
Pondělí Leden 2 10:01:12 CET 2006

Josef <sip@atlas.cz> [2006-01-02 05:54:00]:

> Ahoj,
> potreboval bych poradit kde koupit nejakou bezdratovou ctecku carovych kodu.
> Zadani je takove aby po precteni kodu poslala na COM/USB,... cislo odpovidajici
> danemu kodu, byla pokud mozno bezdratova (super by bylo wifi) a co nejlevnejsi.

WiFi jsou, ale to uz se nejedna pouze o ctecku, ale je to cely terminal se
cteckou. WiFi by sla udelat pomoci ctecky s RS232 rozhranim a WiFi/RS232 prevodniku.

Jinak pro bezdratove pripojeni je k dispozici ctecka s Bluetooth rozhranim se
zakoncenim RS232/Keyboard Wedge*/USB(COM)**

* Keyboard Wedge - tzv. "meziklavesnicove" rozhrani, kde se vystup z Bluetooth
                   zapoji mezi klavesnici a PC, takze to pak ve vysledku vypada
                   jako by data prectena cteckou byla napsana na klavesnici

** USB(COM)      - vystup z Bluetooth modulu je ukoncen USB konektorem, takze
                   je tam nejakym USB/RS232 prevodnik a cele se to pak v PC
                   chova jako RS232 port. Ted z hlavy nevim co tam pouzivaji
                   za obvod, ale fungovalo mi to bezproblemu i v linuxu.

> Treba tu nekdo neco zajimaveho vyrabi nebo prodava.....

http://www.denso-wave.com/en/adcd/product/scaner.html

Vyse uvedene vyrabi firma Denso(Toyota) a muzu doporucit. U nas ma vyhradni
zastoupeni vcetne servisu treba firma Gaben s.r.o. (www.gaben.cz)

ynezz