Xilinx a Presto

MK info@mcu.cz
Neděle Leden 1 09:39:07 CET 2006

> predne Vam vsem preji hodne zdravi, stesti, pracovnich i osobnich
> uspechu v roce 2006.

Napodobne :-)))

> A ted maly dotaz. Pouzivate nekdo CPLD Xilinx a Presto od Asixu?
> Zkousim tu ted jen tak z pleziru pohrat si s Xilinxem XC9536XL. Udelal
> jsem si jednoduchy programek ve VHDL, vsechno jsem v tom softu od
> Xilinxe prekontroloval, v tom simulatoru nasimuloval, zda se vse OK.
> Zkompilovalo se to a vygenerovaly programovaci soubory.

Holt neni "programovaci" soubor jako "programovaci" soubor :-))))))

> No ale ted prave nechapu, ktery ten soubor je vysledek pro
> programovani obvodu. Nemam k tomu pripojeny zadny adapter na paralelni
> port, ale chci to tam poslat Prestem od Asixu. Co mam tedy predlozit
> tomu softu JTAG Player? Snad ten soubor s priponou JED? Nebo neco
> jineho?

Podle informaci z webu ASIXu zvlada Presto (X)SVF format vstupniho souboru,
takze si otevri iMpact od Xilinxe, podivej se na help a zjistis, ze umi
prekonvertovat jedec soubor JED na (X)SVF format. Tot vse - staci jen cist
dokumentaci k Prestu a k iMpactu :-)))))

S pozdravem
MK, pocitacovy samouk