Xilinx a Presto

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Leden 1 02:47:50 CET 2006

Bohuzel to neporadim, pouzivam starej Xilinx Foundation, nebo jak se to
pise, z print-portu v podstate lezou 4 draty + nejake tlumici odpory a
identifikace, vsechny ty programovadla s 74HCT244 nedelaji nic jineho nez
nejake osetreni print-portu, vlastni jadro pudla neresi (cili citlivost na
preslech v kabelu a na odrazy a preslechy na signalech, hlavne na hodinovem)
pokud to budete blbe pripojovat, tak si ten print port odprasknete stejne.
Naprogramoval jsem tou ksandou minimalne 1000 CPLD, a pod byl problem, tak
jedine v programu, stacil upgrade.

Danhard

Puvodni zprava ze dne 1.1.2006:

> Kdyz jsem si hral s GAL obvody, tak programator chtel .jed soubor.
> Mel by to byt jakysi standart jedec.
> Pokud bys mel problem s programovanim, muzu ti to naprogramovat
> Labprogem od elnecu...

Aha, diky, tak to bude asi ono. Ja to vyzkousim, jen jsem to proste
jeste vubec nepripojil, musim si na to udelat nejakou zkusebni
desticku a zatim jsem si hral jen se softwarem, tak jsem chtel vedet,
co vlastne pak tam vubec budu posilat, a jestli mi to vubec vylezlo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert