Generovani frekvence PICem

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Únor 28 16:15:51 CET 2006

Neprisel jsem na nic jineho nez dalsi dve moznosti:

1) tedy zpracovat potak v preruseni a cyklovat v hlavnim programu

2) delat vse v hlavni smycce

Prvni varianta mi moc nepomuze protoze kdyz se trefim s prerusenim do
mista, kdy mam zmenit stav portu tak se mi to projevi cuknutim stridou
na vystupu.

Ta druha me abych pravdu rekl nenapadla nebo tedy napadla, ale zavrhnul
jsem ji protoze jsem usoudil, ze bych se mi menila frekvence snimani
potaku s tim jak se meni frekvence na vystupu. Je ale fakt, ze i v
pripade te nejmensi frekvence je to cca 37Hz. No mozna by to bylo
nejjednodussi.

RadekCX