Generovani frekvence PICem

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Únor 28 14:34:45 CET 2006

No jasne ted uz piseme o tom samem viz moje veta, kterou jsme tady dole
nechal. Budu proste hejbat s prednastavenim timeru.

Navic mam k dispozici 16b timer (ten ted nevyuzivam) a z toho jen tak
nevybehnu.

Jojo skoda ze me/Vas to napadlo az behem tehle diskuze, ale nekdy je
dobre si to ujasnit jen tim ze to nekam napise.

RadekCX