rozoznavanie hmoty SMD suciastok

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Úterý Únor 28 14:10:48 CET 2006

co sa tyka R, tak samozrejme radsej nove- nie je s tym babracka, co sa
tyka C, tak myslym, ze elyty by boli pouzitelne + su dobre citatelne.
co sa tyka L - tak tu pred casom isla diskusia k DDS-ke a tie ceny tam
neboli prave "ludove" + minimalne odberove mnozstva,
takze to by som uz asi radil k tym drahsim suciastkam... a to by mohlo
byt zaujimave. Na kartach ( PCI ) zo serverov je celkom dost
suciastok a ked som to skumal pozornrejsie, tak je tam dost cievok,
ktore vyzeraju ako kondenzatory - sivocierne SMD ( kondenzatory byvaju
skor hnede)
to by som aj celkom rad vyuzil...

Dodo