Generovani frekvence PICem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 28 13:46:16 CET 2006

RVsoft wrote:
> hmmm kilowaty... :-)))
>
> Ted mne napada jestli by to cele nebylo lepsi ridit jen prednastavenim
> timeru.
>
> Odpadlo by mi testovani promenne rychlost na pocitadlo a i ta linearita
> by mela byt zachovana.
>
> Jen mi neni jasny kam az muzu jit - chapu dobre ze pokud budu mit
> prednstavenej timer na 255 tak uz se hlavni smycka vubec nebude vykonnavat?

No u dospelych jednocipov sa vzdy vykona aspon jedna instrukcia po
ukonceni prerusenia predtym ako sa vyvola dalsie prerusenie; ale u
kilowatovych jednocipov neviem.

Ale nie je mi jasne preco chcete ZRYCHLIT takt prerusenia; ak ste
spokojny s doterajsou MAXIMALNOU rychlostou (4.5kHz -> 222us) tak to
hadam nie je potrebne...

wek