spojeni dvou vypisu RS232 do jednoho

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Únor 27 21:32:32 CET 2006

On Mon, Feb 27, 2006 at 08:54:01AM +0100, Zapletal Martin wrote:
> Prosim, nevite jak toto vyresit? Potreboval bych dve zarizeni s vypisem
> RS232 co nejlevneji poslat na jeden vystup RS232. Kazde zarizeni ma ve
> vypisu jednoznacnou identifikaci ze ktereho to je a chodi na 1200, 8, 1,
> None. Je mi jasne ze to bez nejakeho mikroprocesoru nepujde (treba s PIC
> nebo Atmel) ale nevim jak na to. Existuje nejake hotove reseni nebo snad
> nejaky free odkaz kde je toto popsano? Melo by to byt co nejlevnejsi jelikoz
> cena zarizeni nepreshuje 1000Kc.
>
> Martin

No, ona je treba otazka, jak velika data posilate zaraz... a jakym stylem.
Napr. jestli posilate ascii text, pak by bylo dobre vedet, jak
ma byt radek maximalne dlouhy, pokud posilate data v blocich,
je treba vedet, jak dlouhe bloky jsou...

(Jinymi slovy, VY musite vedet, za jakych okolnosti se data muzou michat,
tj. kde presne...)

P.T.