6 - serial karta

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 27 16:16:14 CET 2006

Lubor Otta wrote:
> Tak brouka jsem našel, wb83627ehf.
> Má v něm být 550ka ale ještě před ní dělič řízený dalším registrem. Tak tomuhle jsem nemohl přijít na kloub.
> Potřebuji vyzkoušet laserový scaner, který mrcha komunikuje jen 100KBd.

No, najrychlejsie by bolo pouzit ten SHSMOD, ten by mal nastavit x8
rezim; a potom pouzit deliaci pomer 9. Na tieto hratky som pouzival
najnovsi terminal od Bray-a; na nom sa daju nastavit "nestandardne"
rychlosti - ale pozor, on nevie ze je zapnuta ta 8x rychlost, takze
treba nastavit 115200/9 (verim ze si to nakoniec napisete sam, ale na
rychle vyskusanie je lepsie pouzit nieco hotove).

> Co je to DMX vůbec netuším?

Format pre osvetlovacov, napr. koncerty apod. 250kbps.
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=81

wek