LPC2106

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Únor 27 13:22:17 CET 2006

> Potreboval bych poradit s programovanim LPC2106 pres ISP. Mam board, kde je
> LPC2106 a pres UART0 se snazim jej naprogramovat. P0.14 mam na low, napajeni
> je ok, reset taky, ale vubec se mi nedari provest spojeni LPC2000 flash
> utility. Mam verzi 2.2.3. Krystal kmita na 7.3728Mhz, ale proste dal uz nic
> vic. Z LPCcka dokonce chodi i nejaka odezva zpet do PC.

Jaka?

> Na stejnem hw to jiz nekolikrat chodilo, ale ted proste tu mam
> kousek, ktery za boha nechce chodit. Uz jsem vymenil i LPCcko,
> ale dela to porad to same:-(((

Asi tejden jsme se takhle trapili s jednim LPC2106 v miniARMu, az
jsme pak zjistili, ze je vadnej. Snad na tom nebudete stejne :).

Zkuste se s tim LPC spojit obycejnym seriovym terminalem a kdyztak
reknete, co to dela nebo v jakem okamziku to neodpovi/odpovi
nezadoucim zpusobem.

Jinak jsme si take napsali vlastni nahravaci program:
http://tinyurl.com/jglau

Pekny den, Marek P.