spojeni dvou vypisu RS232 do jednoho

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 27 12:29:16 CET 2006

Este som chcel dodat dovod, preco je lepsie mat 1 vystup do PC. Preto,
lebo na zobrazovanie dat v PC vam staci lubovolny terminal. Ak by ste
mali viacero povedzme tych virtualnych COM portov z viecerych USB
pripojeni, musite si napisat zobrazovaci program sam. Program by musel
obsluhovat viacero portov a data zobrazovat do jedneho vypisu (zlucenie
vypisov ste pozadovali na zaciatku). V takomto pripade by uplne
najjednoduchsim riesenim bola PCI karta s viacerymi COM portami (teraz
tu bezala diskusia o 6-nasobnej).

miro