spojeni dvou vypisu RS232 do jednoho

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Únor 27 11:39:00 CET 2006

Podla mna potrebujete najlepsie uP s 2 UART-mi (este lepsie 3, ale taky
je zriedkavy). UARTmi budete prijimat data od 2 vasich zariadeni.
Pripojenie vysledneho toku k PC mozte potom riesit rozne:

-Kludne mozte vyuzit vysielaciu linku jedneho z tych 2 UARTov, ak som
dobre pochopil, ze tie 2 zariadenie data neprijimaju.
-Alebo ak ano, mozte urobit softwarovy UART (vyiselanie nie je narocne
napisat, prip. daju sa najst hotove kody).
-Ale mozte pripojit aj paralelny USB prevodnik. V podstate to co
potrebujete by vam poriesilo toto (nech si prihrejem polievocku):
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=490

miro