spojeni dvou vypisu RS232 do jednoho

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Únor 27 10:59:32 CET 2006

> To je sice pekne ale dle popisu se o data musi zadat. Ja potrebuji aby to
> data sypalo automaticky jen kdyz prilezou na port. Vlastni zarizeni nemaji
> vubez zapojen signal Rx. Jen Tx!

Nikoliv to je jen jedna z moznosti. Pokud jdou data (Tx) ze zarizeni tak
jsou ihned automaticky poslana na spolecny vystup tedy do PC. Pokud jdou
data z PC tak jsou poslana na vsech 8 zarizeni. Ale data z PC nejsou
nijak potreba ani smer neni potreba nijak ridit, jedine co zde neni
osetreno je kolize dat pokud prijdou soucasne z vice zarizeni. Pokud
jsem pochopil Vas pozadavek je to presne to co pozadujete, pouze je to
kanon na vrabce tim, ze je to osminasobne a je to drazsi nez pozadujete
ale zase je to hotove zarizeni...

Pavel