spojeni dvou vypisu RS232 do jednoho

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 27 10:57:47 CET 2006

Obvody UART 16550A, co se pouzivaj/pouzivaly v PC maj nejaky vstupni
(i vystupni) buffer (15byte?), treba by to slo vyresit nejak jednoduse
mozna i bez mikroprocesoru.

Nevim, jak ty obvody funguji, ale pokud by to bylo tak, ze po prijeti
dat to nahodi nejaky vystup, tak tim by se pozastavil druhy obvod no a
az by se vysypaly data z bufferu, tak by se ten vystup zase vynuloval
a to by povolilo druhemu obvodu vysypat data z bufferu.

P.K.