odstraneni praskani z nahravky gramodesky

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Neděle Únor 26 22:49:47 CET 2006

Doporucuji program Audio Cleaning Lab. Nikdy jsem v tom praskani sice neodstanoval takze prakticke zkusenosti poskytnout nemohu, ale tento program je zameren prave na ostranovani vselijakych nezadoucich veci ze zvuku. Ma dokonce ke kazde funkci nazorneho pruvodce v pripade potreby, takze nehrozi ze byste si nevedeli s funkci rady.

v GoldWave obecne odstanovani ruchu neni dobre, zkusil bych jako nahradni reseni spise SoundForge, je propracovanejsi, profesionalnejsi (az na samotne strihani, to je proste pohodlnejsi v GW), a SF pouziva funkce jako moduly, cili mate moznost importovat a zkusit vice modulu....

Hroch