odstraneni praskani z nahravky gramodesky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Únor 26 22:49:03 CET 2006

Když jsem kdysi převáděl nějaké desky do WAV formátu a následně do MP3,
tak jsem na to používal celkem úspěšně nějaký shareware, který byl
určený přímo pro tohle.

Bylo to ještě na Win95 nebo Win98, nevím jak se to jmenovalo, ale našel
jsem to tenkrát celkem bez potíží vyhledávačem. Hledal jsem hesla typu
"vinyl de-noiser de-clicker" a tak podobně.

Dalo se to používat zdarma asi 14 dnů, což mi na převedení desek
stačilo.

Krom toho existoval nějaký docela dobře pracující plug-in pro program
Sound Forge, který také chodil velmi dobře. Ale netuším, jestli Sound
Forge ještě existuje.

Zdraví PavelK