Slovensko !!!

MK info@mcu.cz
Neděle Únor 26 17:30:23 CET 2006

> Ne ne ne, ja jsem tu nechtel rozpoutat takovouhle debatu.
> Jen mi reknete, co je to za narod, kdyz z meho CZ webu o elektronice
> udelali
> doslova smetiste. Ja nic proti slovakum nemel, ale jen kvuli nim jsem
> musel
> na webu komentare ke clankum zpristupnit jen po registraci a tvrde
> postihovat ty, co porusi pravidla slusneho chovani.
>
> Ja nemam nic proti slovakum jako takovym, ale co je to za lidi, kdyz lezou
> na zahranicni web a jen tam bezduvodne sproste nadavaji do komentaru.
> [...]

Tedy uz to je bezpredmetne, do prislusneho stada jste se zaradil sam, ale co
tak vystoupit z anonymity a uvest odkaz na to smetiste o elektronice.

Mimochodem, na mem serveru je pres 5500 prispevku v komentarich a debatach.
Nevulgarnejsi debata je o kapacitoru .))))
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=429 Pohrichu jsem ale
nebyl schopen zadne etnikum, ktere z toho osocit .)))

S pozdravem
MK