Vyhodnocovani sensoru CO2 TGS4161 ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Únor 26 16:53:32 CET 2006

Nezabyval jste se nekdo vyhodnocovanim vyse uvedenho sensoru ?
Dostali se mi do rukou dva kusy a docela bych z nich udelal ridici jednotku k ventilaci.
Podle datasheetu je hlavnim problemem stanoveni EMV napeti pri "prirozenem" obsahu CO2 ve vzduchu.
Napeti pro 350ppm CO2 je jak se zda pro kazdy sensor ruzne a pro konkretni sensor se meni v case a v je zavisle na teplote.
Teplotni zavislost je jak se zda matematicky kompenzovatelna, pomoci udaju z teplotniho sensoru, ale u casove a "vyrobni" zavislosti si nejak nevim rady, presneji nejsem si jisty.

Hledal jsem nejaky vzorovy projekt s MCU a timto senzore, bohuzel bez vysledne.

Dekuji