Slovensko !!!

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 26 12:25:49 CET 2006

Jdete prosim pekne doprdele.
Nesnasim ovzvlaste ty co hodnoti cely narod podle nejakeho nereprezentativniho
vzorku.
Ze je nereprezentativni o tom jsem presvedcen, protoze normalni clovek na to
proste nereaguje (rec je o tech reakcich pod clanky) a tak tam nutne musi
zustat jen ty reakce podobnych fasistu jako jste vy, akorad ze z druhe
strany.
Pochopte uz lidi, ze to ze je nekdo slovak, nemec, cech, cikan, neznamena pro
zadneho z nich nic autoaticky, kazdy z nich muze byt zlodej, nasilnik, nebo
jenom pitomec, ale stejne tak nemusi byt. Proste to jake je narodnosti
nehraje roli.

Jakub Ladman