Homemade CO2 laser na plotru

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Únor 25 15:43:33 CET 2006

Podle me tam je system zrcatek, podle mne to je nejak podobne jako na
obrazku (nesmejte se, kresleno narychlo v Malovani:-). Dve staticka zrcatka
vpravo privadi paprsek na zrcatko pevne pripevnene k "portalu" (nevim jak to
spravne nazvat) na kterem se pohybuje posledni zrcatko ktere smeruje paprsek
dolu.

S pozdravem,
Ales Chlubny