OT Foceni misto skenovani

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Sobota Únor 25 12:10:07 CET 2006

Nechapu, pisu stridave z Palmu a PC a zadny problem s datem nevidim.

asi skutecne nebude tusit, co je nadpis clanku atd... Zkuste se trochu
zamyslet a nechtejte od tech pocitacu zazraky.

OCR to jistě tušit nebude, ale ja to vim presne a muzu nadpis oznacit.
Pocitam se spotrebou lidskeho sadla.

Prozatím jsem texty ukládal do neformatovanho HTML a tam neni problem ulozit
nadpis do Title. Jiste ale uznate, ze HTML neni nejvhodnejší format na
oskenovane dokumenty. Taky uz nemam v umyslu ukladat kazdy clanek jako
samostatny soubor. Proto hledam vhodnou kombinaci format-vyhledavac, ktera
splni moje drive uvedene pozadavky. Ale nedelam si iluze, ze neco takoveho
existuje.