OT Foceni misto skenovani

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 24 22:35:23 CET 2006

Zatial sa (vidim to tak) bavime bez flame, takze odpoviem :-)

Najlacnejsie scannery maju snimac CIF (nieco ako LED diody vyuzivajuce
fotovoltaicky efekt). Tam je _kvalitne_ snimanie 3D z principu nemozne.
Myslim, ze nejaky link na princip som do fora prednedavnom posielal.
Scannery v strednej a vyssej triede pouzivaju CCD, kde s 3D problem nie
je. Je mozne, ze lacne scannery setria aj na zdroji. Osobne som sa
stretol so scennermi Genius HR7 a 8; HP (viacerymi, modely nepamatam);
Epson (4490 a este nejake). Vsetky su s CCD snimacom a vsetky mali aj
sietovy adapter. Jedna sa o strednu triedu scannerov, vsetko USB :-)

miro