OT Foceni misto skenovani

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 24 22:02:57 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 24.2.2006:

> Naprosty souhlas, dnesni scannery stoji za h****. Hlavne mechanicky.
> Dovolim si tvrdit, ze tak 5000 scanu a stroj je na vyhozeni. Vlastni
> zkusenost s HP2200c. Dnes je po cca 2 letech na srot . Vse je
> rozvaklane a ve scanech jsou mezery, no hruza.....

Hm, ja mam soucasny scanner na USB uz dele nez 5 let, za tu dobu jim
prolezlo nekolik desitek tisic stranek (jak na skle, tak v podavaci) a
scanner bez problemu, podavac jakbysmet. Jiz nekolik let hledam
sebemensi duvod pro vymenu za novy scanner, ktery uz mam davno
vyhlednuty, a stale se nemuzu dockat...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem