Re: jeden ovladač

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 24 15:50:06 CET 2006

Tak mě napadá - není to kvůli tomu, aby mohli zákazníkovi upravit
nabídku programů když si objedná/zruší nějaký ten balíček? Prostě
pošlou například příkaz "zrušit H.B.O." a od tý doby nepůjde? Ale to
by asi bylo dost primitivní a dalo by se to jednoduše obejít nákupem
jiného přijímače (i co do značky a typu, prostě něco, co nedealuje
U.P.C.).

P.K.