notebook HP nx9105

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 24 15:23:33 CET 2006

Když odejde HDD, tak neodejde celý notebook. HDD bude pravděpodobně OK,
stačí vytáhnout a na normálním PC přes redukci vykopírovat data. Řekl bych,
že problém bude v desce. Jinak notebooků HP jsme pár prodali (za poslední
dva roky tak 40 notebooků, převážně řady nx70x0 a nc6120) a u nx70x0 zhruba
po roce a půl provozu začínají odcházet disky, jinak fungují dobře a u
nc6120 zatím nic, pouze u jednoho nového modelu blbnula klávesnice.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death