TV out na 75Hz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 24 02:32:14 CET 2006

Mam tu istu grafiku a tie iste Catalysty, sice s Control Panelom, ale
tiez mi ide pre TV out nastavit 720x576 a pri tomto rozliseni
frekvencie 59(nie je preklep), 60, 75 a 100. TV Philips bezpecne
zobrazuje aj pri 100! No a teraz rozuzlenie... Nechcem vas sklamat, ale
TV out bezi stale na 50Hz. Pre absolutnu istotu som to overil tymto:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=410

Ono pre TV out sa da nastavit pri 640x480 aj 200Hz a aj tak si telka
veselo zobrazuje :-) Podla mna ide o to, ze frekvencie pre druhy vystup
sa daju nastavit v rozsahu rovnakom, ako pre monitor, ktory by bol
pripojeny na sekundarny vystup (a rozsah frekvencii je zase zavisly od
zvoleneho rozlisenia - co zvladne karta). Tam by tie frekvencie
skutocne boli taketo. Ale TV out si ide pevne na svojich 50Hz, z
nastavenii sa berie len rozlisenie (teda logicke rozlisenie
zobrazovaneho obrazu, fyzicky pocet riadkov v TV a sirka pasma tiez
nepustia).

Pozrite si udaje k TV out v zalozke Displays v CP. Neviem, ci to mate v
CCC. Tam sa pise:

TV (Composite) Max. Supported resolution 1024x768; Max. Supported
refresh Rate 60Hz.

Tych 60Hz je pre pripad prepnutia na NTSC normu (si myslim).

miro

PS: Tato grafika samozrejme ma nezavisle vystupy, teda monitor mi ide
1024x768 @85Hz a TV out na nezavisle nastavenom inom rozliseni a na
50Hz.