Specialni MP3 prehravac pro spatne vidiciho - napady?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 23:57:27 CET 2006

> Behalf Of Jirka
> Nejak nechapu....mate mluvene slovo a budete ho prevadet pres TTS?

Mluvene slovo i e-booky

> Nabidku bych vital za predpokladu, ze se skutecne jedna o kvalitni
> nahravky od profi speakeru. Dotycny neni technik a tak by strojovy hlas

Je to z desek, kazet a z radia

> asi jen tezko skousnul (ten bych mimochodem asi po delsi dobu neskousnul
> ani ja). No predstavte si knihu na usnuti (na dobrou noc) ctenou

Zvyknete si, po par minutach vam to uz ani neprijde, vytvorite si
psychoakusticky filtr.

> syntezatorem...

No zakezi na tom jakym, me se podarilo vyladit cesky festival (ne mbrolu!)
tak ze intonuje jako herec. Jenze ne uplne idelane mluvi, vubec nemaji vkus
na mluvciho, ten jeho hals je primo strasnej a navic rackuje. Epos jsem moc
nezkousel, ale kdo ma tlustou linku (cte se to "on-line"), mohl by ho okusit
v plne kvalite. To co jsem zkousel na woknech bylo co se tyce hlasu o dost
lepsi nez festival, ale nezkousel jsem ho tak moc abych si vsimal intonace.

JL.