OT: Zalohovani, Re: notebook HP nx9105

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 23 23:12:56 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 23.2.2006:

> no to jste mě teda nepotěšil i já patřím bohužel mezi ně, na co
> zalohovat, že!!!

No nekdo si neda rict a pouci se holt az na sve vlastni kuzi... nekdo
se nepouci ani potom...

Napriklad mam jednu zakaznici, a uz je to hodne davno, co mi volala,
ze ji nejde spustit ucetni program, at prijedu. Tak jsem prijel a
koukam, ucetni program nikde. O vikendu tam mela vnoucka... Zaloha
take nikde, no a zenska tam mela ucetnictvi od pocatku roku, tenkrat
byl cervenec, takze 7 mesicu v tahu. Takze porizovala znovu. Po letech
jsem zase u ni byl osobne kvuli necemu jinemu a ptal jsem se ji,
jestli zalohuje. A ona ze ne, ze to kdyztak znova natuka jako tenkrat
:-) Ja tukat znovu 7 mesicu ucetnictvi, tak si to budu pamatovat do
smrti, ale holt nekdo ma zrejme dostatek casu a tak mu to nevadi...

A jeste jeden srandovni prispevek k zalohovani dat, kdyz uz vlastne
bude ten patek. Jednou, to uz je take hodne davno, jsem navstevoval
jednu firmu sveho znameho, on tam je reditel. Je to stavebni firma,
takze pocitacum nikdo nejak moc nerozumel a meli tam takoveho jednoho
chlapika, ktery tam byl povazovan za takoveho jako pocitacoveho bosse.
No umel z nich tam nejvic a drzel si to "know-how" pro sebe, tj.
zatimco ja rad kazdeho zakaznika vsechno naucim, abych tam nemusel, on
v te firme byl za takoveho nejochotnejsiho zachrance - on naformatoval
vsem diskety, hned bezel tu a hned zase tam, kazdou drobnost delal
sam, nic nikomu neukazal, no proste byl tam velmi oblibeny, protoze si
ho hyckali jako machrika, a navic bez nej nic nemohli delat :-) A on
tam mel takovy jeden pocitac a na nem mu zlobil disk. Kazdou chvilku
nenabehl a tak se to zresetovalo a uz zase nabehl. A ja mu vzdycky,
kdyz jsem tam byl, rikal: "Pane Lejcko, ten disk uz take nemusi
nabehnout, delejte s tim neco, to neni dobre." a on mi rikal: "Ale
Petre, to dela kazdy den, to je v klidu." - a tak to delalo asi pul
roku... a pak uz to nenabehlo vubec a bylo to v cudu... ten borec tam
mel asi 2 nebo 3 roky prace, ani jednu zalohu, spousty vykresu, data,
vypocty, dopisy, smlouvy, no vsechno. Prisel za nim ten muj znamy
reditel a rika mu: "No Karle, kdyz jsi blbej, tak jsi blbej, to snad
neni mozny, tak zase zacni delat na prkne.", sebral mu ten pocitac,
nechal do nej dat novy disk a dal ho sekretarce :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz