notebook HP nx9105

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Únor 23 22:14:09 CET 2006

Nejjednodušší cesta, jak uživatele naučit zálohovat data... Dokud o něco
nepřijde, tak se nepoučí.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Kalin.Oleg" <Kalin.Oleg@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2006 10:04 PM
Subject: Re: notebook HP nx9105

konkretne o tomto type neviem, ale notebooky HP robili dost problemov v
jednom nemenovanom podniku, kde ich kupili desiatky. odchadzali im pevne
disky jeden za druhym. vsetci z toho mali velku radost, pretoze data si
samozrejme nikto nezalohoval. pokila viem, tak po vymene tych diskov, je
vsetko v poriadku.

OK