Specialni MP3 prehravac pro spatne vidiciho - napady?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Únor 23 20:47:21 CET 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Pozadavek splnuje prehravac 1by1 od Martin Pesch (nemec). Proc to neudelat
> na PCcku? Kdyz to nebude delat nic jineho, tak i 486-100 to stihne
> prehravat. DObre je pouzit mp3out plugin z winampu 2.22 nebo tak kolem.

No hezky, ale nekde uplne jinde, nez je potreba. PC prosim neee. Je
potreba krabice (-cka) ve forme radia, kterou si dotycny da nastul/k
posteli apod. Nic jineho.

> Mimochodem, mam taky velmi mnoho ruzneho mluveneho slova a vzhledem k poctu
> e-booku (nestiham cist) je chci prevest pres TTS (mimochodem velmi slusne
> TTS) na audio. Muzeme nekdy udelat kabelovy prenos dat v kabeli. Byvam 1-2x
> tydne v Brne s notebookem.

Nejak nechapu....mate mluvene slovo a budete ho prevadet pres TTS?
Nabidku bych vital za predpokladu, ze se skutecne jedna o kvalitni
nahravky od profi speakeru. Dotycny neni technik a tak by strojovy hlas
asi jen tezko skousnul (ten bych mimochodem asi po delsi dobu neskousnul
ani ja). No predstavte si knihu na usnuti (na dobrou noc) ctenou
syntezatorem...

V nabidce je jinak titulu dostatek, jako postizeny si onen clovek muze
zdarma pujcovat tituly v knihovne pro nevidome.

--
Jirka