Nepotrebuje nekdo bezdratovy seriak?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Únor 23 19:27:38 CET 2006

pouzivam bohuzel prohlizec opera a tak prej nesmim vedet co tam je !? zatim jedina stranka.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tony Malecky
Sent: Thursday, February 23, 2006 6:20 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Nepotrebuje nekdo bezdratovy seriak?

Tohle mi dneska prislo, treba by se to nekomu hodilo...

je to od www.setos.cz

s uvedenou firmou nemam nic spolecneho, jen mi cena pripada vice nez rozumna...

Tony OK1HMA

Využijte skvělé nabídky...Gigaset M105 Data NK
Akce platí do vyprodání zásob.

A co spojit dva počítače a nezakopávat přitom o kabely? A co navázat
on-line komunikaci s dalším počítačem když máte jen jednu telefonní
přípojku? Gigaset M 105 Data je přesně to co hledáte v obou případech --
nabízí vysokorychlostní přenos dat bez potřeby instalace více kabelů.
Budete schopni propojit počítače ve vaši kanceláři nebo doma bez použití
kabelů. Nebudete potřebovat telefonní přípojku v blízkosti pracoviště.
Například pokud máte ISDN přípojku v přízemí a pracovnu v prvním patře
je Gigaset M105 Data ideální pro bezšňůrové spojení.
Cena jen 100,-Kč
Bez DPH.