Cim rozpustit sadru ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 23 13:44:05 CET 2006

Tak jsem si to predstavoval take, problem je, ze zubar to strci do parniho
sterilizatoru a je poptakach i vykryti :-).

> Predstavoval jsem si to tak, ze ten, kdo to
cisti,udela po vycisteni operaci navic, t.j. vymaze napriste lzici necim
mastnym a pripravi zubarovi pro pouziti. Ten se o nic nestara, otiskne si,
co
potrebuje a "cistic" ma priste pouze snazsi praci pri cisteni a zas nakonec
formu vymaze.

To není spatny napad, jdu patrat :-)

>Dodavatel one vodicky za "dentalni" sumu je ze zakona povinen, pokud o to
pozadate s vodickou dodat i "bezpecnostni list" a ten mimo jine obsahuje i
udaj o chem. slozeni. Jestli prislusne chem. sezenete v mnozstvi mensim nez
velkem za rozumny peniz je vec jina.