Oneskorenie digitalneho signalu

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Únor 23 13:21:14 CET 2006

Cim vytvarite tech 40MHz ? koho napadlo to delit 10, to jste nemohli pouzit
50MHz prevodnik :o)
Dvoje 200MHz hodiny posunute o 2,5ns by snad to FPGA zvladlo ?

Danhard
*******

Steklit nebudem, viem velmi dobre co vie, takze ked povie ze to nejde
tak to nejde a nebudem stracat cas skusanim a presviedcanim ze to ide :-)