Cim rozpustit sadru ?

Tomasek Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Čtvrtek Únor 23 12:06:44 CET 2006

Ultrazvuk?

Alex

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, February 23, 2006 12:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cim rozpustit sadru ?

A neslo by chemii nahradit hrubou silou? Co takhle WAPka a tlakove myti?

Rozhodne to umeje minimalne stejne jako to oskrabete.

RadekCX

P.S. K poznamce o adminovi a jeho fungovani (nejaky mail o kus niz) -
kdybych mel umravnovat kazdeho kdo nejakym zpusobem prestupuje pravidla
at psana nebo nepsana tak bude kazdej druhej prispevek oznacen ADMIN a
bude to horsi nez lepsi. Take mam obcas i jinou praci nez procitat
vsechno a nejlepe okamzite co zrovna vypadne z HWnews. Otazka nad cim
jeste mavnout rukou a na co reagovat neni nekdy jednoducha a nekdy je
lepsi doufat ze vlakno zanikne dostatecne rychle samo nez v tom nejak
stourat. Prosim na tuhle poznamku nereagovat.