Cim rozpustit sadru ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 23 08:44:49 CET 2006

A co udelat prevenci? To znamena tu lzici pred aplikaci sadry necim vymazat.
Urcite existuji nejake "v lekarne koupitelne" tuky, u kterych by nevadilo,
kdyby jich zbytkove mnozstvi zustalo v pacientovych ustech.
Mimochodem vzpominam na tu proceduru, kterou mi kdysi delali na rovnatkach
dodnes. Ten pocit, kdy se clovekovi huba prilepi do sadry je sileny :-)))

Jakub Serych