Jake merici snury ?

Čtvrtek Únor 23 07:35:49 CET 2006

Jedna možná dobrá rada:
Měřicí šňůry ať už domácí nebo služební mám na konci opatřené zalisovaným fastonem s izolací (samičkou 6,3 mm) a mám :
1.- protikusy s ostrými ocelovými hroty (propichovací)
2.- protikusy s průchozími banánky
3.- protikusy s krokodýlky
4.- protikusy s obyčejnými hroty
5.- protikusy s "minihooky" - takové ty háčky s pružinkou
6.- prodlužovačku 2m
7.- v 50% případů v práci pokoj s připojením, neboť téměř vše má fastonové jazýčky

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Wednesday, February 22, 2006 11:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: Jake merici snury ?

urcite vim, ze v GME nemaji. chtel jsem si vyrobit svoje s
bezpecnostnima banankama, ty maj mit v GESu, ale vecne nemaj,
tak jsem tam koupil uz hotovy, nejsou nejlevnejsi, ale je to
ohebnej silikon a zatim spokojenost. jinak kvalitni snury =
relativne dost penez, ale bez nich to nejde. neni nic horsiho
nez po nekolika hodinach "ladeni"
zjistite spatne utazenej bananek :-)
tomik.