plugin 10MHz hodin pre DDS - stav?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Únor 23 01:41:39 CET 2006

No, já se přiznám, že jsem nad tím zatím ani nezačal pořádně dumat.

Mám takové práce, že to realisticky vidím tak někdy na léto. Nejdřív
musím najít čas na to, abych opatřil součástky a sestavil samotný
generátor.

Pokud by to jo spěchalo, tak bych asi začal s tou násobičkou i bez DDS,
ale dřív jak v dubnu to nebude.

Zdraví PavelK