Jake merici snury ?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 22 23:23:53 CET 2006

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Poridil jsem dalsi pristrojove vybaveni a nejak se mi nedostava
> mericich snur, muzete doporucit dodavatele mericich snur s 4mm
> bananky ?
>
> Koukal jsem na Conrada, ale ceny jsou typicky conradi:-)

Nejlepsi je si je udelat z ultraohebneho kabelu vhodneho prurezu se
silikonovou izolaci (modelarske prodejny nebo http://tinyurl.com/p8avm)
a kvalitnich zahranicnich bananku (opet maji v GESu nebo v modelarskych
prodejnach, konkretne u Pecky ve Zlatnicke maji typy s bocnim otvorem -
bananky lze retezit a stoji okolo 9,- penez/kus). Hotove snury maji i na
http://tinyurl.com/ncaro - kvalita se zda byt OK, cenu s vlastnorucne
vyrabenymi jsem nesrovnaval.

Obecne se merici snury daji koupit samozrejme u jakehokoliv prodejce s
merici technikou ci elektronikou, ale potiz byva v tom (typicky jsem
zazil treba v http://www.elty.cz), ze snura, ac je tlusta a vypada
dobre, tak ma prurez treba jen 0,5mm2. To se jaxi nehodi pro vetsi proudy...

Nejake adaptery (prechodky) se daji najit tez na
http://tinyurl.com/muuyd a zrejme i jinde (opet merici technika nebo
elektronika).

U Conrada se nakupovalo za bolsevika, kdy se ten xeft zdal byt rajem
(pro stastlivce, co se tam dostali nebo mohli alespon nekoho poverit).
Dnes se to jevi jako jedna z nejdrazsich firem se zbozim prumerne
kvality a stejne tak sortimentu. Nakupuju tam pouze vyjimecne, kdyz maji
nejakou "svoji" specialitu jinde nekoupitelnou.

--
Jirka